sobota, 4 lipca 2015

Kupiec, kruche ciasteczka zbożowe, kokosowe

Jest wcześnie, na dworze już 25 stopni. Dlaczego więc nie jem lodów? Sama zadaję sobie to pytanie, do tego jak już zdążyliście przeczytać nie przepadam za ciastkami.
Chyba muszę poćwiczyć pisanie wstępów bo coś kiepsko mi to idzie :) Ale przejdźmy do produktu.

Skład nie zachwyca, lecz jak na sklepowe ciastka nie jest najgorzej. Opakowanie, które jak informuje nas producent "jest w sam raz na raz", liczy sobie 50g. Niczym się nie wyróżnia, jest nie duże, jasne, ginie wśród pstrokatych, gigantycznych pudełek. 
Dojrzałam mały "woreczek" z grafiką kokosa i dwóch małych ciasteczek, które jak się domyśliłam znajdują się w środku, pomyślałam-biorę! 


Gdy tyko otworzyłam opakowanie, do mego nosa dobiegł piękny zapach świeżych wiórków kokosowych (10%) i zbóż. Kwadraciki, które znajdują się w środku są małe, pachną pięknie, ich powierzchnia jest chropowata, co zawdzięczać możemy ziarnom zbóż.


W smaku kokos nie jest już tak intensywny, ustępuje miejsca płatkom owsianym (28%) i otrębom pszennym (7%), dalej jednak jest wyczuwalny i nadaje charakteru ciasteczkom. Są one kruche, suche, dobrze wypieczone, smakują tak jak powinny smakować zbożowe ciastka. Nie czuć w nich chemii, żadnych sztucznych dodatków, czy morza cukru.


Całość świetnie ze sobą współgra, tworząc smaczną, wciągającą całość. Nie ma tu mowy o przesłodzeniu, czy nawet delikatnym zasłodzeniu. Pierwsza myśl jaka towarzyszyła mi po zakończeniu konsumpcji, mówiła mi, że mam ochotę na więcej, jednak po chwili zrozumiałam, ze na mały głód, który dopada nas między posiłkami jest idealnie. 
Mam dylemat co do oceny, naprawdę mi smakowało, jednak 10 zostawię na coś z efektem WOW!

Ocena: 9
Gdzie kupiłam: Delikatesy
Cena: 2,49 zł
Kaloryczność: 246 kcal/50g
Czy kupię ponownie: Na pewno 

6 komentarzy :

  1. Eh, czemu u mnie ich nigdzie nie ma?! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra opinia i ocena. Dla mnie to najlepszy smak z serii, nawet zastanawiałam się nad unicornem.
    http://livingonmyown.pl/2015/02/04/kupiec-kruche-ciasteczka-zbozowe-naturalne-kokosowe-korzenne/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu, chyba spróbuję naturalnych :)

      Uwielbiam to jak piszesz :)

      Usuń
  3. jadłam wszystkie smaki i te najbardziej mi chyba smakowały... nie dam sobie ręki uciąć bo mam słabą pamięc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować. I to koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Podobał Ci się wpis? Masz odmienne zdanie, a może jakieś rady? Chętnie posłucham wszystkiego i wszystkich z osobna. Będzie mi miło, gdy zostawicie ślad swojej obecności ;)